Cenově zvýhodněné výrobky najdete v kategorii VÝPRODEJ. Navíc ke každé objednávce nad 2500 Kč získáte mušelínové srdíčko jako milý dárek. Tulimese

Vrácení a reklamace

1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Neprané a nepoužívané výrobky je možné do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu. Vyplňte Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a zašlete ho e-mailem na adresu info@tulimese.cz a vytisknutý vložte do balíčku.

 

Jak vrátím výrobek

Výrobky máte možnost odeslat přes Zásilkovnu. Kód na vrácení výrobku za 75 Kč je 90293481. Zabalené výrobky (mohou být ve stejném obalu) odneste na kteroukoliv pobočku Zásilkovny a obsluze nahlaste kód. Obsluha balíček polepí kódem a jeden kód vám dá, jako potvrzení o přijetí zásilky.

Částku 75  odečteme při vrácení peněz za zaslané zboží.

 

Pokud nevyužijete Zásilkovnu, zboží odešlete Českou poštou nebo nebo jiným dopravcem na adresu: Ing. Jana Bláhová, Nádražní 826, 393 01 Pelhřimov.

 

Příjem vrácených výrobků vám potvrdíme e-mailem.

 

Kdy dostanu zpět peníze?

Peníze za vrácené výrobky odesíláme do 1 týdne od obdržení vráceného výrobku.

 

2. REKLAMACE

Projevilo zboží i přes vaši šetrnou péči nějakou vadu brzy poté, co jste jej obdrželi? Materiál předčasně žmolkuje či se uvolnila nitka a šev se začal párat? Neváhejte a ozvěte se nám! Na kvalitu si u nás potrpíme a proto se co nevidět postaráme o nápravu.


Jak postupovat při reklamaci

1. Nejprve prosím zjištěné vady vyfoťte a zašlete nám je na e-mail info@tulimese.cz 

2. Popište nám, prosím, co nejpodrobnější informace o závadě. Obratem se vám pokusíme nabídnout řešení.


Jakým způsobem může být moje reklamace ukončena? 

Na výběr je dle zákona vždy jeden ze způsobů vyřízení reklamace: oprava, dodání nové věci anebo sleva z kupní ceny. V případě neodstranitelných vad máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy, což v praxi znamená, že se smlouva ruší a vrátíme Vám peníze zpět na účet.

Pokud se dohodneme na zaslání zboží zpět, postupujte, prosím, dle výše uvedených pokynů "Jak vrátit výrobek".

 

 

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamaci se budeme snažit vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do zákonných 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

 

Můžete se zastavit i osobně

Pokud preferujete raději osobní setkání a máte poblíž naši prodejnu v Pelhřimově, zastavte se a vše s vámi vyřídíme osobně.